Психологічна підтримка потрібна кожному...

Психологічна підтримка потрібна кожному...

06.08.2015

Пам’ятка батькам від дитини

  1. Не панькайтеся зі мною, Ви мене цим псуєте. Я дуже добре знаю, що не обов’язково мене давати все те, що я вимагаю. Я просто досліджую Вашу витримку.
  2. Не бійтеся бути твердими зі мной. Я надаю перевагу саме такій стратегії. Це дозволяє визначити мені своє місце.
  3. Не керуйтеся фізичною силою відносно мене. Це привчить мене до того, що варто рахуватися тільки з нею.
  4. Не будьте непослідовними. Це вибиває мене з правильного шляху і змушує все частіше відстоювати можливість доводити свою позицію.
  5. Не давайте обіцянок, яких Ви не можете виконати, це може похитнути мою віру в Вас.
  6. Не робіть за мене и для мене те, що я в змозі зробити для себе сам, а то я звикну використовувати Вас у якості челяді.
  7. Не виправляйте мене у присутності чужих людей. Я зверну більше уваги на Ваше зауваження, якщо Вы скажете мені все спокійно на одинці.
  8. Не захищайте мене від наслідків власних помилок. Я вчусь на власному досвіді.
  9. Не намагайтеся мене позбутися, якщо я ставлю відверті питання. Якщо Ви не будете на них відповідати, Ви побачите, що я буду ставити Вам питання взагалі і буду шукати інформацію деінде.
  10. Окрім того, пам’ятайте, що я люблю Вас, будь ласка, відповідайте і мені любов’ю.