Структура програми курсу:
«Ранній розвиток як передумова гармонійного
розвитку особистості дитини»
Модуль
1.
- -
Вікові
особливості дітей від 6 місяців до 3 років.
- -
Сенситивні
періоди розвитку.
- -
Нейропсихологія
дитячого віку.
- -
Огляд методик
раннього розвитку, «+» та «-«
кожної з нх.
- -
Педагог
раннього розвитку: портрет педагога, що потрібно знати і вміти для успішного
проведення заняття та взаємодії з батьками.
- -
Специфіка
роботи педагога в дитячому центрі.
- -
Особливості
занять з дітками раннього віку, відмінність їх від занять дошкільного віку.
- -
Система
побудови уроків, виходячи з психофізіологічних особливостей розвитку дітей
раннього віку.
- -
Принцип
побудови уроку з дітьми від 6 місяців до 3 років.
- - Сенсорика: сенсорний розвиток, сенсорне середовище, сенсорні ігри та матеріали.
- -
Вправи на
розвиток уваги, пам’яті, мислення.
- -
Особливості
розвитку мовлення.
- -
Читання.
- -
Логіко-математичний
розвиток.
- -
Математика:
знайомство з кількістю, цифрами та величинами. Геометричні фігури. Колір. Властивості
предметів.
- -
Підготовка
руки до письма. Етапи оволодіння навичками письма.
- -
Творчість в
ранньому віці. Малювання. Ліпка. Аплікація.
- -
Фізичний та
музичний розвиток.
- -
Дидактичні
матеріали та іграшки в роботі педагога.
Модуль
3.
- -
Дошкільне
дитинство – період становлення психологічних механізмів особистості.
- -
Розвиток
пізнавальних процесів у дітей 3-4 років та 4-5 років. Особливості процесу уяви.
Фантазування.
- - Емоційна сфера дошкільнят. Світ емоцій та почуттів. Емоції та емоційний інтелект. Розвиток емоційного інтелекту як фактору успішної соціалізації дошкільника.
- - Гра як провідний вид діяльності дошкільнят.
- - Методики розвитку дошкільного віку.
- - Принципи роботи педагога з дітьми 3-5 років. Особливості побудови занять. Проектування уроку, структурне наповнення занять для діток 3-4 років та 4-5 років.
- - Розвиток зв'язного мовлення.
- - У світі букв та звуків. Розвивальне читання.
- - Сенсорний розвиток в дошкільному віці.
- - Експериментаніум на занятті. Від просто до складного.
- - У світі кольорів, форм та чисел. Геометричні фігури. Властивості і відношення предметів. Логіко-математичний блок.
- - Ігри на розвиток пізнавальних процесів. Уява та фантазія.
- - Музичний та фізичний розвиток
- - Творча робота. Ліпка. Малювання. Констуювання. Фелттерапія. Казкотерапія.
- - Школа молодого педагога. Основні принципи в роботі.
- - Емоційне вигорання вчителя.
- - Лайфхаки для педагога. Ресурсні техніки для плідної роботи
Модуль 5.
- - Психологічні особливості розвитку дитини дошкільного віку. Основні новоутворення віку.
- - Старший дошкільний вік як перехідний етап між дошкільником і молодшим школярем. Криза 6-7 років.
- - Проблема готовності до шкільного навчання. Показники шкільної готовності в умовах НУШ.
- - Принципи роботи педагога з дітьми при підготовці до школи. Особливості побудови занять, структурні компоненти.
- - Розвиток мовлення, підготовка дітей до навчання грамоти та письма.
- - Звуки та букви. «Я читаю». Сучасні підходи та методики навчання читанню.
- - Цікава математика. Логіко-математичний розвиток. Розвязування задач.
- - Арт-прийоми на заняттях з підготовки до школи. Малювання. Ліпка. Конструювання.
- -
Фізичний
розвиток.
- - Проектна діяльність з дошкільниками.
Модуль 6.
- - Критичне мислення - що це?
- -
Розвиток мисленнєвих
операцій у дітей від 1 до 6 років.
- - Який він – урок з елементами розвитку критичного мислення?
- - Методи розвитку критичного мислення.
- -
Практикум з
критичного мислення (25 технік).
- - Підведення підсумків заняття. Зворотній зв’язок.
- -
Практикум
«Техніки рефлексії».
- -
Підсумки
Модульного навчання. Завершення навчання. Вручення сертифікатів та Пакета
учасника.
1 модуль
|
21 вересня
2019
|
2 модуль
|
26 жовтня 2019
|
3 модуль
|
23
листопада 2019
|
4 модуль
|
21 грудня 2019
|
5 модуль
|
січень 2020
р
|
6 модуль
|
лютий 2020 р
|
Комплексна модульна програма з підготовки педагогів дошкільної освіти унікальна можливість самоосвіти для Вас!