Психологічна підтримка потрібна кожному...

Психологічна підтримка потрібна кожному...

Програма Дошкільної освіти


Структура програми курсу:

«Ранній розвиток як передумова гармонійного розвитку особистості дитини»
Модуль 1.
  1. -          Вікові особливості дітей від 6 місяців до 3 років.
  2. -          Сенситивні періоди розвитку.
  3. -          Нейропсихологія дитячого віку.
  4. -          Огляд методик раннього розвитку, «+» та «-« кожної з нх.
  5. -          Педагог раннього розвитку: портрет педагога, що потрібно знати і вміти для успішного проведення заняття та взаємодії з батьками.
  6. -          Специфіка роботи педагога в дитячому центрі.
  7. -          Особливості занять з дітками раннього віку, відмінність їх від занять дошкільного віку.
  8. -          Система побудови уроків, виходячи з психофізіологічних особливостей розвитку дітей раннього віку.
  9. -          Принцип побудови уроку з дітьми від 6 місяців до 3 років.
  10. -          Сенсорика: сенсорний розвиток, сенсорне середовище, сенсорні ігри та матеріали.
Модуль 2.
  1. -          Вправи на розвиток уваги, пам’яті, мислення.
  2. -          Особливості розвитку мовлення.
  3. -          Читання.
  4. -          Логіко-математичний розвиток.
  5. -          Математика: знайомство з кількістю, цифрами та величинами. Геометричні фігури. Колір. Властивості предметів.
  6. -          Підготовка руки до письма. Етапи оволодіння навичками письма.
  7. -          Творчість в ранньому віці. Малювання. Ліпка. Аплікація.
  8. -          Фізичний та музичний розвиток.
  9. -          Дидактичні матеріали та іграшки в роботі педагога.

 «Навчаюсь, граючись. Все про дошкільний вік»
Модуль 3.
  1. -          Дошкільне дитинство – період становлення психологічних механізмів особистості.
  2. -          Розвиток пізнавальних процесів у дітей 3-4 років та 4-5 років. Особливості процесу уяви. Фантазування.
  3. -          Емоційна сфера дошкільнят. Світ емоцій та почуттів. Емоції та емоційний інтелект. Розвиток емоційного інтелекту як фактору успішної соціалізації дошкільника.
  4. -          Гра як провідний вид діяльності дошкільнят.
  5. -          Методики розвитку дошкільного віку.
  6. -          Принципи роботи педагога з дітьми 3-5 років. Особливості побудови занять. Проектування уроку, структурне наповнення занять для діток 3-4 років та 4-5 років.
Модуль 4.
  1. -          Розвиток зв'язного мовлення.
  2. -          У світі букв та звуків. Розвивальне читання.
  3. -          Сенсорний розвиток в дошкільному віці.
  4. -          Експериментаніум на занятті. Від просто до складного.
  5. -          У світі кольорів, форм та чисел. Геометричні фігури. Властивості і відношення предметів. Логіко-математичний блок.
  6. -          Ігри на розвиток пізнавальних процесів. Уява та фантазія.
  7. -          Музичний та фізичний розвиток
  8. -          Творча робота. Ліпка. Малювання. Констуювання. Фелттерапія. Казкотерапія.
  9. -          Школа молодого педагога. Основні принципи в роботі.
  10. -          Емоційне вигорання вчителя.
  11. -          Лайфхаки для педагога. Ресурсні техніки для плідної роботи
  «Незабаром до школи»
Модуль 5.
  1. -          Психологічні особливості розвитку дитини дошкільного віку. Основні новоутворення віку.
  2. -          Старший дошкільний вік як перехідний етап між дошкільником і молодшим школярем. Криза 6-7 років.
  3. -          Проблема готовності до шкільного навчання. Показники шкільної готовності в умовах НУШ.
  4. -          Принципи роботи педагога з дітьми при підготовці до школи. Особливості побудови занять, структурні компоненти.
  5. -          Розвиток мовлення, підготовка дітей до навчання грамоти та письма.
  6. -          Звуки та букви. «Я читаю». Сучасні підходи та методики навчання читанню.
  7. -          Цікава математика. Логіко-математичний розвиток. Розвязування задач.
  8. -          Арт-прийоми на заняттях з підготовки до школи. Малювання. Ліпка. Конструювання.
  9. -          Фізичний розвиток.
  10. -          Проектна діяльність з дошкільниками.
 «Критичне мислення дитини. Що це? Для чого? Як розвивати?»
Модуль 6.
  1. -          Критичне мислення - що це?
  2. -          Розвиток мисленнєвих операцій у дітей від 1 до 6 років.
  3. -          Який він – урок з елементами розвитку критичного мислення?
  4. -          Методи розвитку критичного мислення.
  5. -          Практикум з критичного мислення (25 технік).
  6. -          Підведення підсумків заняття. Зворотній зв’язок.
  7. -          Практикум «Техніки рефлексії».
  8. -          Підсумки Модульного навчання. Завершення навчання. Вручення сертифікатів та Пакета учасника.
Орієнтовний графік модульного навчання педагогів дошкільної освіти м. Житомир
1 модуль
21 вересня 2019
2 модуль
26 жовтня 2019
3 модуль
23 листопада 2019
4 модуль
21 грудня 2019
5 модуль
січень 2020 р
6 модуль
лютий 2020 р

Комплексна модульна програма з підготовки педагогів дошкільної освіти унікальна можливість самоосвіти для Вас!